Måndag

Måndag måndag måndag de jobbigaste dagen på veckan, eller kanske inte nu längre. Jag har en ny plan med mitt liv och tror att de kommer bl toppen, hoppas verkligen det.
Dagen har spenderats på Arcus med Sebbe, Daniel och hans syster. En jätte mysig dag med mycke bad sol och mat. Nu sover sebbe en sen middag och sen blir  en sväng på affären och handla lite smått och gott. Imorogn blir det dagis för sebbe förhoppningsvis för nu känns han riktigt frisk. För min egen del hoppas jag på lika fint väder som idag så kanske de kan bli ännu en strand dag men vi måste ven hinna till stor lule och köpa diverse saker så fort som möjligt. Nä nu ska jag slöa i soffan ett tag innan Daniel kommer hem igen. Vi ska ut och cykla ikväll också så de e full fart här.
Vi ska även planer en mini semester till vår fina huvudstad, de är nog första gången de inte är jag som måste tjata och gnälla m en semester. Livet leker verkligen för min del just nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0