Tisdag

Tisdag och idag vet jag int riktigt vad dagen har att erbjuda, kanske en säng till lule eller en tur ut till aldersjön? hmm... vädret får avgöra men än så länge så är det inte så varmt ute så de lutar väl mot stan.
Längtar nästan till aug då allt de roliga börjar, men nu ska jag börja med att njuta av semestern och inte tänka så mycke framåt jämt utan ta vara på de här veckorna och bara mysa på.
Det är ju Boden Alive hr i stan till elgen så kanske blir det en sväng om oxå=) får fundra lite till på de. Måste i så fall fixa barnvakt eftersom det r min helg denna helg oxå, trivs så bra med att ha min kille hemma på helgerna men ibland är det rolit att göra nå annat.
Nänu ska jag hoppa i badet för att i alla fall vara förbered på att hitta på något idag ovsett vad de blir för skoj.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0