Fredag

Men suck, såg ut genom fönstret då jag vaknade och fick se min bil helt översnöad=( nej! inte nå mer jävla snö nu. Jaja hoppas solen kommer fram och smälter bort den nya snön och även en del av den gammla för nu vill jag ha vår å köra på asfalt.
igår kom ju även en ny hm katalog och gud så mycke fina små sommar kläder dom hade, kanske gör en smmar beställning framöver.
Som sagt fredag.. hm? inga som helst planer alls lika så gäller lördag mamma ratade om att on villlån sebbe men jag vet ite hur det blir med den saken. natten har vait betydligt ättre än den förra och jag känner mig faktiskt lite piggare idag. blev nog övertrött igår då jag inte kunde somna...
nä dags för morgon prommisen med flickorna.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0