klart

men herre gud så fort allt går då mn gör det utan barn i hemmet?! hade nästa glömt bort hur fort det faktiiskt går, sebbe är ju fortfarande hos sin pappa efetrsom jag ska jobba idag så jag passade på att göra alla dessa tråkiga måsten nu när jag är själv och ojoj så fort det gick i vanliga fall e ju alltid sebbe med och då tar det betydligt längre tid vilket inte gör något men de är ju skönt att nu hinna sätta sig med lite kaffe och kolla tv en stund innan jag ska iväg å lunch med Lina=)
xo

Kommentarer
Postat av: Sandra

:)



Det handlar väl inte om katten? Det har det aldrig gjort..

Trodde du visste att det aldrig handlade om katten.

Eftersom vi ju lämnade den, och kom med julklappar och hela faderullan till er, men du fortsatte att vara sur ändå?..



Jaja, jag har slutat grubbla för längesedan, ville bara förklara varför du inte meddelades när Lilly föddes..



Ha det bra, och lycka till på nya jobbet som jag såg att du fått!

2011-03-07 @ 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0