Måndag

Srry att det inte blev en enda uppdatering i går men jag hade fullt upp från den stund jag öppnade ögenone tills jag stängde dom. Sov ju i happis och vaknade på hotellet och gick givetvis ner och åt en jätte frukost men malin eferd et var det bara att hoppa i bilen för att hinna hem till dagens ute aktiviteter, grillning stod på schemat med emma, mats,jimmy, sandra, lilla clas och daniel. Sebe skulle med men som alltid då det äntligen ska hända noå kul jag då hinner han bli snorgog och ferrig så han fick stanna hemma med mormor, men det  tror jag han tyckte lika bra om som att följa för dom han byggt koja under trappen och lekteför fullt ändå. nä söndag var en toppen dag med trevligt sällskap.
Ett stort tack till Micke so lånade ut sin fyrhjuling annars hade de kunnat bli ganska långt att gå med lite otur. jag hoppas jag kan lån den fler ggr, det r så skönt att komma ut och köra och eftersm jag är livrädd på skoter så passar detta mig perfekt, förutom att den kanske tar sig en smula sämre än vad skotrarna gjorde=)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0