Onsdag

Jag ber om ursäkt för min otroligt låga uppdatering dessa dagar, men alla ni som bor hr uppe i norr vet att det äntligen blivit bättre väder så man kan vara ute så ag har spenderat sön, mån och tis ute i det fina vädret med fina vänner. Rktiga toppen dagar har det varit.
Sön var dte skoter hela dagen, måndag va de prmenad med pulkan på isen i solen och kvällen spenderades med pulk åkning i pagela plus grillning. och tisdag blev det oxå korv och pinnbröd på schemat. Idag blir det en tripp till nordpoolen nu på morgonen, och i em ska jag på ett ställe och göra en grej;) (hemligt)
Jo just det jag höll ju på att glömma att berätta att jag fått jobb!? snacka om att det gick fort... jag som inte ens hunni skriva in mig helt på arbetsförmedlingen, jaja de evisar ju bara ännu en gång det jag tidigare sagt! lyft på arslet och sök job själv, sluta tro att ams ska gör det åt dig din lata jävel!!! ja så på måndag är det min första dag och det blir då två utbildningsdagar sen vet jag inte så mycket er, det ända jag vet ä att det blir lite kämpigt att pussla ihop att med sebbe men M kommer givetvis att hjälpa så mycket det går, han har ju trots allt sna föreldradagar oxå;)
Nä nu kom min badkopmis!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0