Tisdag

tidag idg och sebbe har börjat hosta oxå så vi blir inne ännu en dag förutom våra prommisra med flickorna. just nu sitter vi och äter frukost för vi tog oss en liten sovmorgon idag=)
ikväll är det äntligen dags för DH igen på 5an kl 21! äntligen. och i morgon är det greys!kul att det börjar äntligen.
Sebbe ostaroch snorar hela tiden, de är s jobbigt att hör hannär de låter så ansträngt. jaja jag hoppas att han hinner bli frisk innan helgen för då ska han nämligen äntligen få träffa sin pappa igen. men är han inte frik så kanske de r lika att han stannar hemma med mig? ja jag vet inte hur vi ska göra i så fall Nu ska jag ta mina snoroga kläder och ta på mig skorna och gå ut med flickorna en sväng, de känns som ingen ide att byta kläder då han gillar att snyta sig på min axel=P
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0