Underbart med barn

Nja inte alltid, inatt har han tit 6 flaskor... 6! så jag har inte sovit långa stunder åt gånen, dessutom gick han och la sig riktigt tidigt igå så 7 var vi uppe och lekte och kollade ett avsnitt av nanny på 3an. nu intar vi frukosten och sen ska vi ut på mogon promisen med flickorna, sen är det min tur! då ska jag ta mig en koppkaffe och hoppas på att kunna lsa nån sida på nya boken som jag började med igår, men den är ju osett än så länge! jaja man får vara glad åt det lilla och i em kommer gudmor emma på besök ed ellerutan cla  har jag ingen koll alls på men skoj blir det i alla fall.
Nä nu ska vi avrunda frukosten så vi kan ta oss ut nån gång.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0