Juldagen är snart slut

Nu har snart ännu en juldag tagit slut och på tal om slut så har Sebbe sovit nästan hela dagen lång, tro han var riktigt trött efter att firande igår. Har fortfarande lite bilder kvar att ladda upp så här kommer lite fler bilder.

Min mormor och Mercedes hos mamma på julafton.

Oj bilden blev liggande, lilla Sebbe ser riktigt förvånad ut på bilden.

Katten och Sebbe är redo att åka hem och få sova ett tag.

Julklappar från pappa m.fam till oss alla från dom alla.



Nu är min Ängek vaken igen och vill nog äta en flaska innan vi ska hoppa ner i badet och krypa till sängs, Micke ska jobba i morgon och sen ska vi till min farmor och faster på jullunch vilket vi brukar göra varje år. På måndag ska jag och mamma ut bland allt tok på mellandags rean, imorgon hoppar vi stan efter att förra året nästan blivit över sprungna av alla rea jägare. Nej jag tror nog vi hinner göra av med nog pengar även om vi väntar tills på måndag men jag måste ju erkänna att jag är riktigt sugen på en shopping dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0