Äntligen fredag

Eller för mig spelar det ingen roll vilken dag i veckan det är alla är lika roliga och vi har det så trevligt oavsett vilken dag det är. Tyvärr så måste vår lilla bil in på lagning på måndag så vi får väl se hur länge jag blir "fast" i byn då. Inte för att det spelar så stor roll, men på tisdag ska vi ju på 6mån koll på bvc, aja jag få väl låna mig en bil till dess om inte vår kommit tillbak.
Idag blir det städning på hög nivå, igentligen skulle jag kunna börja lite redan nu eftersom jag varit vaken sedan 05.15 och ändå inte tagit mig för att göra något alls, jo en tvättmaskin är klar och sen har vi varit ut en sväng på gården men det blåser och är 24- grader så idag blir det nog en inna dag med undantag för hundmats inköp senare under dagen.
Okej nu ska jag sätta fart med toaletten på övervåningen så har jag ju i alla fall börjat, Sebbe sover så jag börjar med det "ljudlösa" städningen och övergår väl senare till dammsugningen.
Mamma är sjuk igen så inte blir det att träffa mormor något i helgen heller, synd men men kommer försöka vara lite extra med Micke eftersom Dima åker hem till Ryssland på tisdag och blir borta en vecka och under tiden han är hemma så brukar jag inte se till Micke så mycket heller.
Burr så kallt det är måste nog lägga i en till pinne innan jag börjar.

adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0