Baka

Idag så fick vi som tidigare nämt en tidig start, nyss fick jag också reda på att det är marknad i Boden idag och erbjudande om att föja T m.fl men hinner inte, men det är nog lika bar eftersomvägen mellan byn och boden är väldigt lågtprioriterad då det snöar.
I stället har jag och Sebbe börjat på en chockladfudgekaka som just nu är i ugnen. Håller tummarna på att den blir god så kanske vi kan bjuda med farmor på en bit om hon inte är ute och räner som vanligt.
Nä nu ska jag kolla till kaka innan den bränns!

Kommentarer
Postat av: Lina

och så ska dom alltid gnälla när man handlar. Ja men följ med och håll koll då. Blir nog bara in till stan och handla lite till cupcakes jag och lillasyster ska försöka baka sen. :) Hade velat in p h&m och gt men jag får nog hålla mig. Kanske kan fara på stan nån dag till veckan om ellen är redo för dagis.

2010-02-27 @ 11:53:26
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0