Onsdag

Oj såg nu att klockan snart är 4:a och Micke har inte kommit hem ännu, det har ju varit sarmolenakoll idag så kanske sitter han inlåst i lagårn med sarmonela? haha nä det tror jag inte. Själv så har jag och Sebbe varit på babysång på förmiddagen och sen har vi varit en prommis genom byn och är gansla nyligt hem kommmen från promenaden.
Ikväll så har det pratats om att gå ut och äta men jag vet inte om det blir av eftersom det dragit ut så mycket på tiden och varken jag eller Micka har ätit lunch ännu. Kanske en tacosmiddag hemma?




Igår kom även vår bys egna "tidning" i brevlådan, det är nästan skrattretande att läsa hur tragiska folk i den här byn är. I dagens nr så kagas det på hundkiss vid brevlådorna, man alltså? hann hundar lyfter ju på benet och kissar en bit upp, vad spelar det för roll? ska ni som äger brevlådan äta snön just där? eller ser det illa ut? flytta då till stan och skaffa brevinkast! åh att dom inte bara slutar klaga på ala skit saker. Vad är vitsen med att gnälla över kiss i snön? jag kan då räkna upp ett antal andra saker som hänt/händer här som är värre än kiss i snön. Skärpning! eller kontakta en mäklare så kan ju någon annan få chansen att leva här och kanske till och med tycka att det är ok med hundarkiss, hästbajs m.m



Nä slut klagat på den löjliga tidningen. Skulle ju vara kul om det fanns något posetivt att skriva någon gång också.
Nu måste jag ringa Micke och fråga om vi inte ska äta snart, jag är super hungig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0