Så dryt?

Jag har verkligen haft beslut ånges om jag skulle köpa en baby safe feeder eller inte, inte för att själva den är så dyr men fakten! jaja hur som helst slutade det med att jag slog till och beställde den efter att jag läst alla bra och posetiva kommentarer om safe feeder. Så snart har även Sebbe denna fantastiska produkt att tugga på.
Nu kliar säkert många sig i huvudet och undrar vad jag surrar om. Baby safe feeder är en napp gjord i tunt tyg nät och i den kan du sätta in olika gosaker tex bannan och din baby kan "tugga" på nappen utan att du behöver vara orolig att hon /han ska sätta i halsen, ganska smart eller hur!


Ja så här ser i alla fall en Baby safe feeder ut och jag hoppas och tror att den kommer uppskattas väldigt mycke av min lilla Ängel. Nappen koster endast 99:- men det var en väldigt dyr frakt, kring 60-70:- tror jag det var, men det kan de nog vara värt, dels för Sebbes skull som får något att "tugga" på och det bästa av allt att men slipper oroa sig för att något fasnar i halsen.










Denna fantastiska grej hittar du på:
http://littlekidscorner.se

Kommentarer
Postat av: Sara

Sån där finns ju på "Barnens hus" och Ica Maxi...fraktfritt..typ.

2010-02-11 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0