Tisdag

Idag ska vi försöka ta oss till maxi och handla lite smått och gott. För ikväll ska jag och Micke ha myskväll med film och nå gott till. Imorgon ska jag och Sebbe som tidigare nämt på babysång i Gammelstan hoppas det blir trevligt för oss båda. I morgon är det också dags för årets växtodlingsplan att göras så efter 13 kommer en kille från hushållningen hit och hjälper till med det, så det kan ju vara på sin plats att köpa hem nå fika.
Jag och Emma har nu i några dagar tänkt ta oss en sväng ut men har inte haft några super framsteg i den frågan. Idag är det nästa snöstorm igen så det brukar inte vara någon höjdare att gå ut efter vägen med all snörök då inte bilarna hinner uppfatta vad som är på vägen, dumma dumma Smedsbyn, vad ska dom med en gång/cyckelbanna för?! det är här vi skulle haft den så det skulle komma till användning. *suck*






Idag tänkte jag att vi skulle prova något nytt till middag, vet inte riktigt vad ännu men då vi var på begravning så fick vi efteråt äta massa go mat och bland annat taziki gjort på morötter i stället för gurka och det var riktigt gott så jag ska nog testa det i alla fall. Kanske med vårrullar och kyckling till? får väl se vad det blir för gott.



Tänkte lägga upp lite bilder som jag inte fick med igår då datorn fick någon tillfällig knäpp och bara kopplade ner hela tiden.



















Det var en del av de bilder från dopfikat jag inte hann lägga upp igår. Nu ska jag och Sebbe tvätta av oss lite efter lunchen, men dom tur är så har han ju Chili som hjälp med tvättningen av sin små fingrar m.m
Kan inte sluta skratta åt Chilis nyfikenhet/rädsla för den lilla människa som kommit in i hennes liv helt utan förvarning, och mitt i allt gallskriker han henne rakt i örat vilket bara gör lilla Ili ännu mer förrvirrad är hen snäll eller dum? Men tiden kommer nog även Chili inse vilken underbar lek kompis hon kan få i Sebbe.





Lika som bär Sebbe med sin "syster".

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Ja SKOTER ja! =) Hoppas det blir grillväder nu snart nån helg. Men vi e typ alltid på att skotra, det måste ju bli en helg dock. Prommis bör vi hinna snart =) Kanske på torsdag? Vilka fina bilder du har från dopet! Jag vill ha aaaaaaaallihop! =) Xo

2010-02-02 @ 13:44:08
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0