Babysim

På söndag börjar babysimningen det ska bli super kul ser verkligen fram emot det, lilla problemet är bara att jag glömt vilken tid det startar måste nog ringa och kolla upp det.
Idag blir det stan igen för att komplettera det vi inte hann igår pga av att det var dags för kvälls passet i lagårn. Så om någon timmer är vi på väg mot lule igen, tror även att det är dags att bygga om cityvagnen till sittvagn i stället för liggvagn för igår fick jag mest bära på Sebbe och mina shopping påsar åkte vagn och det var väl inte riktih´gt så jag tänkt från början.


Nu ska jag klä på min lilla son för att ta med honom och tjejerna ut på ved jakt, vi har nästan slut ved och halva vintern är kvar, kul vi kommer måsta köpa in mer för att fixa hela vintern... typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0