Kåta någon?

Jag har nu börjat att inse att jag nog aldrig kommer bo i mitt drömhus, en timmring långt ute i skogen utan grannar och annat besvär, så då tänkte jag att om jag kanske inskaffar en grillkåta så skulle mitt behov av timmring kanske stillas eller vad tror ni? så nu har jag börjat kolla runt lite efter återförsäljare eller om någon har en begad att sälja. Men heter det stuga eller kåta? sökte på blocket.se lite och fick då napp på megakåta konstig rubrik men den fick mig att små le för ganska fiffigt var det ju.
Det störrst problemet utöver att jag inte hat en kåta är att få hjälp att bygga upp den, för inte kan jag det och min underbara sambo har otroligt många kvaliter men snickra är inte en av dom.
Så jag söker alltså efter både kåt och snickare.


Kan jag inte få ett sådant hus så kan jag väl åtminstånde köpa mig en sådan som på bilden nedanför.
Ja... det skulle bli fint med en liten grillstuga på gården, tänk att ligga på ett mysigt fårskinn och läsa en bra bok medans det snöar för fullt där ute och man hör eldan spraka inne i stugan. Vill ha helst igår.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Sofia, du har samma drömmar som jag/Älskar dig

2010-01-03 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0