Ännu en ensam kväll

Micke är som vanligt inte hemma och jag och Sebbe är ensama igen, tycker att det är lite tråkigt att han aldrig hinner vara hemma men men. Idag blev det en lång dag del pga av värmen, det här huset har lite svårt att hålla solen ute. I morgon är det frdag och jag vet inte vad jag ska hitta på för skojigt. Kanske åker och badar på nordpoolen med Sebbe nu när gammelstad har stängt för säsongen.
Sg även att HM startat rean på sin webb men inget av värden fanns det då, i alla fall inte som skulle passa mig. Nu ska jag ta tag i en hög med papper som legat här allt för länge. Sen är det  väl inte så mycket mer att göra än att pissa och gå å ligga?


Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0