SATC 2

Var och så sex in the city 2 med Emma i måndags, tisdag var det test inför vårdhundutbildningen i Skellefteå trakten, allt gick fint och vi är nu redo att på börja vår utbildning.
Hur som helst så kom jag på att jag lånat ut min sex and the city box för jätttttte länge sen och nu är det på tiden att få tillbak den hoppas jag. Hur som helst så blir det en lugn dag hemma idag, tänkte hinna på hundhuset ikväll men tyvärr så skulle Micke jobba sent som alltid så jag fick ställa in igen... jag är en så snäll flickvän borde nästa få något pris?? Nå ja n ska jag vidare ut på prommis med tjejerna innan vi ska börja med middagen. Idag blir det texmex mackor så som på dagobert, men det är nästan godare hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0