Sent

Nu börjar klockan bli mycket och jag ska nog börja fundera på att inta sängen. Sebastian, Mercedes och Chili har gått och lagt sig redan, synd att jag inte kan ta ett kort utan att väcka honom för det ser otroligt gulligt ut när dom ligger tät tät och sover som med varandra till och med Merca börjar mjukna lite nu, kanske för att det är så varm och mysigt under Sebbes täcke? Nå ja nog om sov rutinerna hemma hos oss.
Idag har vi varit på BVC besök och dessutom fick han andra omgången vaccin så han är full vaccinerad inför sin Italien resa i höst. I mitten på Juli ska vi på tidig 1års kontroll, tänk att det snart gått ett år!? ofattbart att det gått så fort.
Vi hann med lite mat inköp och en trakot och gunga till Sebbe för att han var så duktig och tog två sprutor idag.
I morgo hoppas jag på lunch med pappa och nu allt lugnat sig efter dom hemska sprutoran, han har varit grinig och väldigt känslig ikväll så tur att han har små tjejerna med sig i sängen. Nä nog är det säkert fint i morgon. SEn måste jag ta tag i försäkringskassan jag vet inte en shur många dagar jag har kvar att ta ut och hur man loggar in på deras sida fattar jag inte heller.


Imorgon ommer dom även för att visa hur den nya pressen fungerar så jag kanske tar en sväng ner till lagårn och kollar hur det går för dom i morgon. Sen är det helg underbart! även om mina dagar är väldigt lika varandra så är helgen alltid lite extra rolig. Ska försöka bjuda ut Micke på bio någon kväll också, sen har jag en lite plan på gång som fortfarande är hemlig=) men det blir nog bra det med.

Nu ska jag ta ett glas coke och kolla lite tv så jag blir trött nog att gå upp och lägga mig, tyvärr är det super varmt på övervåningen så det börjar nog bli dags att ta ut täcket och bara sova med påslakanet nu. Go svettig natt önska jag er alla!

Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0