Fredag!

Idag har jag äntligen fått fingrarna ur... och beställt en ny mobil=)
Givetvis så ska jag visa en bild på min nya. Här kommer den:


Det blev en Nokia 8800 Gold Arte! Pris 15 196kr, som hittat!




Ha ha nä så mycket räcker inte föreldrapenningen till, ville bara skoja lite tycker inte ens att den va fin! Den jag köpt heter Samsung E1150 och kostade totalt med frakt 450kr på Onoff.se. Mobil som mobil och jag måste ju visa att jag visst kan snåla och köpa billigt Emma! Här är en bild på min riktiga mobil som jag tyckte va riktigt söt i alla fall.

Visst var den väldigt söt och till ett riktigt kanonpris så måste jag säga att jag är riktigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0