Go morgon

Nu är klockan strax efter 06 på morgonen och jag ch Sebbe har nu varit vaken i över en timme. Haha jah hade hunnit göra bort halva lagårn innan Micke eller Dima ens hunnit komma dit så tidigt som jag är uppe.
Idag händer det inte så mycket blir en städa och tvätt dag här hemma medans Micke är på nå lantmännen möte i Sävast. Han åker redan vid 9 tiden så jag blir bil lös idag tyvärr.
Få se vad händer mer då? jo jag och Sebbe var och valde ut fotona som vi ville ha igår, kan inte riktigt påstå att jag är 100% nöjd, korten var fina visst men det var få att välja bland och ingen servic eller hjälpsam personal som förklarade eller gå nå tips om hur man skulle välja plus att skärmen där man skulle välja kort var mitt i solen så man såg typ halva biden. Nä tack Atelje Grodan rekomenderar jag inte tyvärr blev det ju en dyr test omgång men men.
Efter jag kom hem och var lagomt deppig över hur dåliga dom var där så tröstade jag mig själv med en HM beställning, hittade massa fina saker bland annat ett par shorts för 99:-! billigt. Totalt hittade jag 7 "måste ha" grejor men allt var kring 200:-/st så det blev inte nå dyrt i alla fall.
Babykläder till Sebbe köper jag inte på HM längre,dom har så dålig kvalite och konstiga stl.
Tänkte testa beställa från La redoute,hittade så mycket fina sommar kläder till småttingar där. Vet någon hur deras kläder är i stl? vill ju absolut inte köpa för smått och inte heller jätte för stört nu till sommaren för han kan ju ändå inte ha sommar kläder till hösten.
Nå ja nu ska jag väl slänga ihop en gröt tallrik till min Ängel och sen tror jag faktiskt att jag ska testa få honom till att somna om inne idag så jag också kanske kan få sova en stund extra idag, känns som om om jag skulle behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0