Lördag och dags för lite shopping

Jaha nu har vi varit på bio själva plus en snabb middag på Ban thai utan sebbe, det var tungt att lämna honom men jag visste ju till lika att han var i tryggt förrvar med mormor.
Varför middagen blev en snabbis var för att jag råkade hitta ett par super snygga vinterstövlar på Zotanos som jag så gärna ville ha, tyvärr kostade dom 1698:- så jag tänkte lägga ner det ganska fort men så kom tjejen som jobbade där och undrade om jag ville prova den andra också och givetvis ville jag det! jag vart helt såld! Och till min stora glädje berättade hon att det var 60% off! Nu bor dom här hemma i min garderob tillsammans men två par nya leggings två nys tröjor som jag också behövde och sist men inte minst så har jag äntligen köpt ett nytt puder, hoppas jag blir nöjd har inte hunnit testa ännu men jag förväntar mig inte samma resultat som men sensai men det här ligger inte heller riktigt i samma prisklass så jag får nog nöja mig ändå! blider på alla mina nyförvärrv kommer i morgon=) Så tills vidare så säger jag go natt och glöm inte att släcka ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0