Onsdag

Go morgon allihop!


Hinner inte skriva något nu men jag åter kommer fetrer morgon prommisen som det snart bara är att klä på sig för, kanske tittar jag ner i lagårn på en kopp morgon kaffe. Det är något speciellt med kaffet där. Det smakar så mycket godare än över allt annars jag druckit. Jo så får det bli ett besök på pappas "jobb" för det är ju så mycet mer än ett vanligt jobb.
Jo på tal om inget så ringde jag till Gammelstads badhus ang tider då dom höjer värmen i vattnet och det var på söndag förmiddagar som det går att bada i varmare vatten, så på söndag morgon infinner vi oss i Gammelstad för första gången. Hoppas det är lika bra som på Helex. Om inte får vi väl gå med i babysim gruppen som är i Gammelstad på söndagar innan öppning så vi får bada lungt. Men nu ska vi först testa att åka på vanligt bad för att kolla plus att det blir så kul att vem som vill kan komma och bada med oss nu. Nä nu ropar min Ängel så det är dags frö mig att gå och kolla vad han vill.



Adjö på en stund! Hihi det är provmjölkning idag för Micke, åh så skönt att slippa dte ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0