Sov så gott

Jag har inte skrivit på 2 dagar, jag har inte viljat skriva nå tyvärr, onsdag blev en hår dag uten för kroppen men väl behövt, hade träningsverk av att skotta snö så man kan nog lungt konstatera att jag tappat all fysik sen jag jobbade. I går torsdag dog Mickes mammas lilla hund Astrid plötsligt då en bil körde på henne och bara lämnade hon ensamen kvar på vägen, det finns så otroligt kalla och elaka mäninskor. Förstår inte hur det står till hos folk som inte stannar för att se vad som hände, de var ju en olycka (får vi ju hoppas) men stanna gör man! så nu är lilla Astrid borta, hon var så snäll, glad och full i liv och "Katten" favorit kompis, kanske ända kompis som frivilligt umgicks med henne. Nu finns hon inte hos oss längra, saknar henne så, hon kom alltid springande och hälsade så glatt när men kom ner till lagårn alltid glad. Kom på mig själv i natt att ligga vaken och tänka på henne. Jag vet hur jobbigt det är att förlora sin bästa vän för det är det ens husdjur är oavsett vilken sort. Jag har tappat allt för många på för kort tid och som fått ett orättvis kort liv så idag går även min tanke till dom vi förlorat tidigare, jag hoppas att det finns en plats där dom nu alla kan leka och få vara evigt friska på.
Saknar er så...



Verkligen inte den finaste bilden, men Astrid var så busig och glad jämt så det var svårt att få en stilla bild på henne, men söt som socker var hon.


Också en bild på Astrid tagen i sommras då hon fortfarande hade valpdragen kvar,hon hann bli riktigt vacker under sitt allt för korta liv. Så go natt Astrid och hoppas du inte behövde lida en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0