Sovrummet-nästa

Nu är det hög tid att sommar frächa upp sovrummet, men lite lugnande gröna nyanser, här är två av mina till tänkta inköp:





Både kommer från Hemtex och var till helt okej priser. 199:-/st för bäddseten och 299:-/st gardinlängden ja måste ju ha tre längder till sovrumms fönstena annars ser det jätte konstigt ut plus att jag ska match dom grön blommiga med ett par spetsgardiner innan för.
Ska vissa upp före och efter bilder då jag är klar med mitt projekt. Just nu har jag inga gardiner upp så det ser riktigt konstigt ut! men jag tackar gud för att jag valde vita tapeter i sovrummet så jag nu kan mixa och match hur jag vill med sängkläder och gardiner. Dessutom är det ju billigare än att tapetsera om jämt;-)

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Jag älskar gardinerna! Gick det bra på badhuset?

2010-03-21 @ 21:59:05
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0