Till mig?

Den förra veckan och den här också har jag haft någon konstig tur med mig dessutom har jag fått massa pressenter helt utan anledning så här tänkte jag visa en del av dom.


Till min super torra hud fick jag detta av mamma plus en mascara av samma märke. Estee Lauders night repair är verkligen super bra. Tack mamma!


En nygjord OS mössa låg och väntade på köksbordet i morse gjord av K, Mickes mamma. Va verkligen super fin det är så kul hem handgjorda saker. Tusen tack.

Var och lunchade med pappa i förra veckan och fick dessa två böcker av honom på bokrean alltid kul med såna här insperationsböcker! Tack.


Denna söta lilla blomma hade jag spanat in i förväg och så köpte min underbara mamma den till mig förra veckan, och den lever fortfarande även fast den skulle vara extremt svår att hålla liv i men peppar peppar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0