Bara 3 dagar kvar nu

Nu bär det av mot Turkiet om bara tre dagar och jag kan inte beskriva hur underbart det känns att äntligen komma i väg, vi behöver verkligen en veckas lugn bara vi tre.

I morgon är det den stora höjdar dagen då det är fullt pådra ner i lagårn pga av alla nissar som kommer, ska bli riktigt spännande.

Idag har jag också börjat packa inför resan och snacka om att det är mycket som ska ner som man tidigar aldrig haft med. Att resan med barn är väldigt annars att bara tänka på vad man själv ska ha med sig. Och att nu inte packa för mycket så det väger mer än tillåtet och inte heller glöma något viktigt till Sebastian. Men jag tror jag har koll på läget äntligen och allt är så gott som kart... nästan.


Nu ska jag kolla tv en stund innan det är dags för sängen, Micke är som vanligt och jobbar så honom lär jag inet träffa fören i morgon förmiddag skulle ja tro nå ja den som väntar på nå gott;)


Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0