Måndag

Jaha så var ännu en vecka igång, men detta blir en kort vecka eftersom det är påsk=) så skönt! sen när påsk helgen är över då är det änligen dags att skola in Sebbe på dagis, sk bli så skönt att äntligen få ordning på allt och jag hoppa det kommer gå bra på dagis.
Helgen har varit jätte bra med blandade aktiviteter. Fredagen spenderades hos Emma och Mats i byn med en trevlig middag. Lördagen va lika trevlig den. En hel dag med Lina och lite shopping här i Boden. Men innan Lina komma så hann jag med hela helg städningen. 07.00 var jag nere i tvättstugan och startade några maskiner, sen hann jag åde dammsuga, skua, bäddar ren m.m så det blev en intensiv lördag Kvllen blev lugnmed hyr film och otroligt god mat. Så redan vid 23 var vi i säng här hemma.
Söndagen var jag i ved branchen men suck så tungt det var! har ju inte gjort så mycke fsisk tunga saker på gud vet när så de kändes ju. Pappa och Linda tittade oxå förbi en sväng i söndags. Söndags kvällen spenderade jag åter igen i ett garage, bilen ä ren och daniel och hans syster byte till sommardäck på sina bilar.
Nu blir det snart dags att åka till jobbet och sen får jag äntligen träffa min underbara kille! herre gud vad jag hatar att vara utan Sebbe så här länge!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0