18mån kontroll

Ja då var det obehagliga vaccinationen över och allt gick toppen bra! både jag och sebbe överlevde sprutan. Sen vad de "besikning" om han utveklas som han ska och han klarade alla "prov" utan problem! han är så duktig min liilla toppen kille.
Sen blev deten tur på stan med min allra bästaste vän Emma. En del shopping blev det ju givetvis oxå när man lika gärna är i stan;)
efter ett tags shoppande ringde mobilen och jag fick veta att min kökslampa nu mera lyser och hundarna var rastade, vilken lyx att slippa stressa hem till dom för en gång skull.
Källen har spendrats i mobilen i ett rikigt lång och trevlig samtal med M, så förhoppningsvis så kommer vi kanske snart kunna prata helt utan att bli sur och grini på varandra och det skulle verkligen vara super skönt. vi har ju trots allt kännt varandra ett bra tag och även om vi inte kanske varit så "tillsammans" på länge så har han alltid varit min vän och jag vill givetvis nte tappa en vän. så med lite tur kanske jag snat kan bjuda över dom på middag=)
Fic ju som tidigare en inflyttnings pressent av mammsen som hon sa att jag skulle spendra på något till mig själv och de skulle jag mer än gärna göra men vi får se hur det ser ut i min ekomoni denna månad som sagt så e jag ju FATTIG! Skulle så gärna göra en lite ny tatuering eller nå sånt, och just nu känns en humlasom ett passande motiv, men var skulle en humla var fint att sätta? nja de blir nog nått annat...
En humla ska inte kunna flyga men gör det ändå!
Xo

Kommentarer
Postat av: Asbjornkatinka

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-05 @ 07:44:18
URL: http://asbjornkatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0