Bio besök & biljävlen är trasig... ännu mer

Varit till Luleå och sett Love and other drugs med Emma, vilken mys pys film det var! den var toppen bra. Tyvär blev jag lite sen in till stan eftersom kronofogdemyndigheten knackade på dörren innan jag skulle åka till bio, gissa om jag blev förvånad. Givetvis så var det inte mig dom ville prata med utan den förra hyresgästen men gissa om jag blev nervös och hann gå igenom varje faktura jag fått på sista tiden i huvudet och kom inte på en enda som var obetald eller försenad.
Över till nästa problem för det första så har jag en trasig grej under bilen kommer inte ihåg va skiten hette, sen på vägen hem så började I:et lyssa ch stor lampfel halvljus suck... biljävel kan den inte bara funka!? jaja jag år väl försöka fixa det oxå.
Nu  har Sebbe somnat och jag ska ng göra dessamma snart, kände inte för att sitta uppe ikväll...
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0