Mot stan igen då...

som vanligt blir det aldrig så som jag planerat så det blev tydligen att åka till banken redan idag, inget mig emot men jag hade vilja hinna umgås liet i byn oxå och nu blev det inte så mycket mer än kvällen tyvärr. men skit samma jag är flexibel oc ställer alltid upp;)
Lunch på hundfiket var bra men lite dålig luft där inne, kanske skulle behövas en fläkt eller så de inte luktar så äckligt mycke hund! urs...
N var dom precis här och fixade min kran i köket som läckte vatten så nu är det gjort oxå, så jag hoppas jag snart få spisen barnsäkrad oxå, tydligen var den helt ny så de skulle väl gå på nån försäkring tydligen.
Nä om jag skulle ta och väcka min lilla prins så han hinner äta lite innan vi åker mot lule och gör våra bank ärende klart. så får vi hoppas på att det ingå middag hos mormor;) hihi.
det kändes osm om det var något jag tänkte berätta men tydligen har det helt farit ur huvudet på mig? jaja nu ska jag nog sätta fart så jag hinner med allt!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0