Onsdag

Jaha nu är det mitten på veckan redan och idag ska vi på BVC och det är även dags för 18mån vaccinationen, så jag är en smula nervös att dom får bära mig därifrån, jag har aldrig varit själv då dom gett Sebe nån spruta tidigar så det här blir nytt för mig men jag behöver ju öva så nog går de fint... sista jag var själv och en spruta var inblandad var på djursjukhuset med Hera- Kattoch då kunde jag inte ens gå till ytterdören innan jag svimmde inne på djursjukhuset och se låg ja en timme i bilen innan jag vågade köra hemåt, men så ska det inte bli idag!
Vad mer? jo ska passa på att träffa min underbara Emma på stan och ta en fika på mat&prat, kanske tar en sväng förbi POP för att försöka använda upp ett gammal tpressentkort, hittar aldrig nå där! tycker de är tråkiga randig kläder som inte ens känns som nån super kvalite heller...men deras t.tröjor för 179 e säkert 1000ggr bättre än lindex för79? jaja kanske nån vindjacka eller något sånt nu när vi förhoppningsvis går mot varmare tider, inte fr att det känns så när men tittar ut och mätren visar på -26! hallå vi är snart inne i mars och det är januari väder ännu. jag vill ju ut och grilla oc åka pulka med sebbe ju!
Nä nu är frukosten avklaradoch sänge är bäddad så nu ska vi ut på morgn prommisen och sen är det väl bara att sätta igång att göra oss klar för att åka mot stora lule;)
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0