Säng dags

Nu ha hela tisdag sprungit i väg den också och jag har inte unnit nå känns det som, en sockerkaka har jag bakat och haft tvättstugen ikväll.
Mamma har varit förbi en sväng ikväll också men nu närma sig klockan 21 och det är snart dags för Sebbe att sova Denna vecka om det är varmare utennån dag tänkte jag att vi skulle ta en tur till badhuset,kanske till och med gå dit mja vi får se hur det blir med den saknen men varför inte=)
Nä som sagt natten var gormig och inte hann jag vla nå under dagen heller så det blir nog en tidig kväll för mig också. Sebbe är nu inne på sin andra vecka i egen säng peppar peppar att det håller i sig. Kanske skulle slå på tv och slö titta ett tag tills ögonen inte orkar se nå mer...
En bio är iaf inboka med emma men det brukar alltid komma nå ivägen då vi ska hita på något tillsammans så i får vl se.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0