Städ och tvättdag på prästgatan

Klockan är snart 07.30 och jag har både varit u med hundarna och hunnit nr i vättstugan och startat två maskiner med tvätt, hoppas nu torktumlaren faktiskt torkar käderna den här gången.
Sen blir det dammsugning och skurning här hemma, ska bli så skönt att få tvätten och allt bort gjort så tidigt sen har jag ju hela dagen/kvällen att göra vad jag vill. En tur till stan(lule) tänkte ta ett varv på stan och hoppas ja hittar nå vän på stan att ta en fika med! Kanske jag hittar nått fint att ha på mig på lördag;)
Igår kom M och hämtade Sebbe också, lika jobbigt varje gång kanske därför jag håller full fart medans han är borta? hm ja vet inte. Hur som helst så blev jag jätte besviken och på Ms beteende, han var bara elak och kunde ite sägen en enda snäll sak om något alls, de gjorde mig faktiskt ledsen. Vem fan tror han att han är som kommer hem till mig och försöker trycka ner min självkänsla!? fy fan va elakt. Allt var fel, jag a dålig då jag jobbade för honom, jag hade inget fint hem, "man hade ju kunna önskat att nån annan va hans mamma", ja hade förstör flera år av hans liv, mitt köksbord var fult... ja precis allt var fel och han var ren ut sagt skit taskig. Ja skrattade bara och tänkte inte på det medans han var hr men sen då jag skulle somna så kom ja på hur förannat elak han var!  hit kommer han aldrig mer in fören han slutat md de dr jävla sättet!
Nå nu har jag fått avreagera mig lite så nu är det väl bara att skaka av sig hans elaka och omgna beteende och se framemot morgon dagen=) ska bli jätte roligt att åka till lule då oxå.
Nu ska jag lyxa till det med glass och red ull till frukost;D jo jag vet att de inte är den nyttigaste frukoste men det är mycket som in te är, så våga bara gnälla!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0