Tiden går för fort

Herre gud nu är det snart aug månad och jag har inte nes gjort hälften av allt som skulle som jag ville hinna denna sommar. Men men sånt är livet. Idag vet jag inte alls vad de blir för skojigt. Fint väder? hm om de blir lite bättre om ett tag så blir det ng att packa strandväskan även idag och be ge sig ut till Alder för ännu en dag på stranden. Annasr kanske vi sattsar på ett besök i gammelstad, de är barndagar där på hägnan så det kanske skulle vara kul för lilla sebbe som för övrigt fortfarande sover?! jaja inte klagar jag om han vill passa på att ta lite sov morgon nu innan dagis börja igen. Funderar på om jag skulle sätta igång med städningen, de blir fort sandigt över allt när man varit ute en hel dag.
Kändes som lite väl tråkigt att börja med något sånt 8.30 på morgonen. kanske fösöker få tag på mamma för att se vad hon hittar på idag.
Nästa vecka vet jag inte riktigt vad jag och sebbe ska roa oss med, mamma börjar jobba, emma åker på semester och kvar blev bara jag=( haha nä nog hittar vi säkert på en massa bus det är ju sista helgen innan allt drar igång och gissa om jag är både spännd och nervös! framför allt ska det bli roligt! nu känns mitt liv verkligen perfekt! hoppas de får hålla i sig, inte för att de har varit dåligt på något sätt men just nu är allt ara på topp för en gångs skull=)
Nä en kaffekopp på balkongen sm för övrigt är super fin! sen väcker jag nog junior så vi får käka lite frukost innan vi beger oss ut på nya äventyr.
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0