Måndag kväll

Nu är vi ny badade och middag har vi fått oss magen, nu kvarstår endast kvälls prommisen med hundaran så är den kväll för oss här på prästgatan. Sebbe är ju fortfarande förkyld men han är så pass pigg att han orkar busa mest hela tiden så vi gick en lite sväng här utanfr tidigare idag.
Det blev en lång power nap för Sebbe idag så jag hann ner i tvättstugan, städa, diska och skura av balkongen. nu är det bara lite utemöbler m.m, ska bli så skönt med sommar så man kan sitta ute mest hea tiden och bada, gud va jag läntar tills vi kan åka och bada igen. måste bara hitta en fin bikini till denna sommar för nu har jag bara en och det går absolut inte att leva med endast en. jaja nu ska jag läsa en bok med sebbe innan vi klär oss och går ut en sista sväng.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0