Måndag

Jaha då hade ännu en helg ara rusat iväg=/ jaja de blir ju fler trevliga helger fram över, för än så ommer väl snön och solen hålla ihop=)
Fredag kväll var super mysig med god middag och treligt sällskap, sebbe somnadeganska tidigt men men.
Lördagen skulle jag u som sagt få välja var natten skulle spenderas efter att M varit och hämtat sebbe. <men jag vill vänta ett tag till så ist beslöt jag mig att åka till mammsen ch ta en heldag med shopping, grillning och nått glas vin på kvällen. Vi hade skit trevligt.
Söndagen var givetvis den oxå riktigt bra, jag och D köpte dagobert mackor och tog en promenad upp ill svedjefortet, blev en regäl promenad uppåt men det var så mysigt att sitta och titta ut över "hela" boden i solen. Sen toppadesju kvällen med solsidan och det r ju alltid en perfekt avslutning på helgen.
Nu idag är det måndag och jag ska och jobba... jobba?! gud så konstigt det känns? hm... ja ja sånt e livet. Börjar inte fören kl 14, så de blir att luncha med lina och snacka lite skit, för vi ha alltid så mycke att prata m även om vi sågs senast i fredags. de är toppe att on är tillbak efter sin stockholms tid. hoppas jag hinner baka in emma i eckan oxå saknar ju henne=( aja nu ska jag ola om jag kan få mig enn tvätttid trorja=)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0